صفحه اصلي


امروز : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

اينجا هستيد: گيم ايران » خانواده Sony » بازی های PS3 » نقد و بررسی بازي هاي PS3 » نقد و برسی Lords of Shodow 2 – بازگشت بی ابهت دراکولا


نقد و برسی Lords of Shodow 2 – بازگشت بی ابهت دراکولا

-برای شاهزاده تاریکی اینجا مخفی گاه عجیبیه.اینطور نیست؟

-زوبک…

-بله دوست قدیمی،منم.

-این همه مدت کجا بودی؟

-اون بیرون،میان زنده ها.و تو،برای چی این همه مدت مخفی شدی; گابریل؟

-دیگه منو با این اسم صدا نزن.من دراکولا هستم! حالا برای چی اینجا اومدی؟

-شیطان نقشه ای برای بازگشت کشیده.بزودی با آغوش باز به ملاقات هردومون میاد!

 

بی شک این دیالوگ ها، به یادماندنی ترین بخش قسمت اول Lords Of Shodow بودند.وقتی که زوبک شیک پوش! به دیدار گابریل(دراکولا) میرود تا وی را از تهاجم قریب الوقوع شیطان و نیروهاییش آگاه کند با چهره ای جدید و افسرده از گابریل رو برو شدیم.گابریل یکی از متضادترین شخصیت ها در بازی های رایانه ای را دارد که مکررا در مسیرهای تاریکی و روشنایی قرار میگیرد.در داستان Lords of Shodow 2 همچنان این موضوع برای گابریل قلب شکسته ولی همچنان قدرتمند قابل احساس است.دراکولا در قلب خود راه روشنایی و درستی را درک می کند اما وسوسه های درونی اش وی را به سمت مشکلات عدیده ای میفرستند.

 

Lords of Shodow 2 دنباله ایست که سعی دارد بیشتر از چیزی که هست بزرگنمایی کند.متاسفانه در این بازی نه با مکانیزم های محشر مبارزه و نوآوری های نسخه قبلی بلکه با المان های نه چندان جذاب و راضی کننده روبرو هستیم که تجربه ای رقیق و سطحی از بازی که پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند را برای ما فراهم می کنند.

 

با توجه به تجربه ای که بازیکنان از قسمت اول داشتند، انتظارها از این بازی بسیار زیاد بود ولی در عمل تجربه این بازی برای طرفداران قدیمی کمی ضدحال است.بهر حال یکی از بهترین نقاط قوت این بازی طراحی زیبا و نفیس اتمسفر بازی است. اکثریت بازی در محیط های زیبای قرون وسطایی نظیر قلعه ای که در وسط یک شهر مدرن واقع شده اتفاق می افتد که مرهمی است بر روی نقاط ضعف بازی. طراحی این اماکن هم قابل توجه است به نحوی که مراحل بازی که خطی هستند ارتباط خوبی با مراحل جانبی و غیر خطی دارند.هرچند وجود مراحل فرعی و جدا از داستان باعث گمراهی و سردرگمی بازیکنان می شود.در کل محیط بازی مکانی است که خاطرات گذشته دراکولا را با گذشته انسان وار وی ادغام میکند.برای رسیدن به این زیر بنا محیط های قلعه گوناگونی خوبی را نظیر ورودی های مخفی و غارمانند یا بالکونهایی با چشم انداز زیبا فراهم میکند که بستری عالی جهت مبارزات خونین بازی فراهم می کنند.

 

 

Lords of Shodow 2

Lords of Shodow 2

 

اما متاسفانه قلعه،تنها بخش مورد قبول در طراحی کل محیط بازی است که شامل شهر مدرن هم می شود که بصورت محدود در دسترس بازیکن است.طراحی شهر محدود و بسته و دلگیر بوده و کیفیت بخش های قرون وسطایی بازی را ندارد. طراحی تیره شهر شاید به واسطه وجود نیروهایی اهریمنی در آن باشد که اندکی خاطره آن روستا که گابریل در قسمت اول بازی در آنجا با خون آشامها درگیر شد را تداعی میکند و اشاعه وجود حیات در این شهر (با توجه به عظمت ظاهری آن) بسیار کم است.این تنگی و کوچکی محیط در بازی تاثیر مضری بر روی مبارزات بازی هم گذاشته و مبارزات که همچنان با سلاح های سرد نظیر Void Sword انجام می شوند جای چندانی برای فرار کردن از ضربات دشمنان باقی نمی گذارند.

 

 در CLoS2 سعی شده تا مبارزات بر همان اساسی باشند که در نسخه اول شاهد بودیم;به همان اندازه سریع،دشوار و خشنتوار.مبارزات بر مبنای ضربات سریع به دشمنان و اجتناب از ضربه خوردن توسط آنهاست و توصیه می شود از حمله مستقیم به دشمنان خودداری شود.با این وجود سیستم Hack and Slash این بازی متفاوت از DMC یا Bayonetta است،به شکلی که باید از حمله دشمنان که در گروه های بزرگ به شما حمله می کنند به شکل هوشمندانه ای دوری کرده و سپس به تدریج و با صبر و حوصله ورق ها را به نفع خود برگردانید.در این بازی یک بازیکن موفق باید با صبر و حوصله یکی یکی جان دشمنان را کم کند تا آنجا که بتواند در موقعیت مناسب فینیشر نهایی را روی او اجرا کند.در حقیقت مبارزه با دشمنان در این بازی همانند باز کردن قفل گاوصندوقی است که در آن سارق (بازیکن) بتواند کلید صحیح را از دسته بزرگ کلیدهایش انتخاب کند و به این امر نیز آگاه باشد که اگر کلید اشتباه را انتخاب کند سیستم دزدگیر به صدا درآمده و نقشه هایش بر آب می شود.به این سان مبارزه در بازی میتواند هیجان انگیز باشد اما اگر بازیکن تمرکز خود را از دست بدهد شکست خوردن حتمی است.

 

 

Lords of Shodow 2

 

همانطور که گفتیم طراحی تنگ و کوچک شهر مشکلاتی در امر مبارزه ایجاد می کنند و سیستم جدید دوربین ۳ بعدی علت اصلی بروز این مشکلات است.این دروبین در حالت های غیر مبارزه تصاویر و نماهای زیبایی از محیط بازی را در اختیار بازیکن میگذارد اما در بخش مبارزه خیلی نمای آن نزدیک می شود و مانع دید کامل و شفاف روی محیط نبرد شده (درست بر خلاف نسخه قبلی) و بدتر از آن،وجود دشمنان جدیدی که از حملات دوربرد استفاده می کنند حسابی اعصاب بازیکن را خورد میکنند چون توسط این دوربین در نقاط کور قرار میگیرند و حملات خود را به راحتی انجام می دهند.گذشته از این ها عکس العمل دشمنان در مبارزات بشدت متفاوت است;برخی با حرکات آشکار خود شما را از حملات قریب الوقوع خود آگاه میکنند در حال که برخی دیگر بسیار غیر قابل پیش بینی هستند.مسایلی از این قبیل باعث ضعف گیم پلی و زده شدن کاربران می شوند.

 

همانند نسخه قبلی،در این نسخه همچنان حالت Parry Mode یا همان وارد کردن ضربات پس از بلاک کردن حمله حریف وجود دارد که البته در نسخه قبل Synchronised Attack نامیده می شد.در نسخه قبلی این حرکت که دقت زیادی نیاز داشت بسیار بی نقص و عال انجام میشد اما در این نسخه به دلیل طراحی ضعیف محیط،دوربین و حرکات دشمنان شما به سختی قادر به انجام این حرکت هستید.یک سیستم خرید هم به بازی اضافه شده که امکان خرید آیتم های افزایش سلامتی و جادو را به سهولت برای شما فراهم می کنند.

 

 

Lords of Shodow 2

 

متاسفانه در کنار بخش های ضعیف مبارزه،بخش های مخفی کاری هم در بازی در نظر گرفته شده که تنها از جذابیت بازی می کاهند.در این حالت شما (دراکولا) میتوانید از خفاش ها برای منحرف کردن توجه دشمنان استفاده کنید یا حتی تبدیل به موش شوید.در ابتدا این شیوه ها هوشمندانه به نظر میرسند اما در حقیقت چیزی فراتر از یک بخش خسته کننده و ساده نیستند که حتی از پازل های آزمون و خطای بازی هم ضعیفتر بوده و در تضادی آشکار با جهان بازی هستند (فکرشو بکنید لورد دراکولا;ا رباب تاریکی بخواهد با مخفی کاری از دشمنان خود دوری کند!)

 

قابلیت جدیدی که برای دراکولا فراهم شده توانای پرتاب یخ و آتش توسط عصای جادویی اوست که سلاح های Void (پوچ) و Chaos(آشوب) او هم از این عصا نیرو می گیرند.در مواردی شما برای باز کردن راه خود از موانع نیاز به استفاده از این مجیک پرتاب آتش و یخ دارید.البته بهترین کاربرد این جادوها در مبارزه با باس ها و دشمنان است;بخصوص برای پاره ای از باس ها نیاز به پرتاب این جادوها ضروری است.

 

 

Lords of Shodow 2

Lords of Shodow 2

 

گذشته از همه این ها; زبان قاصر است از بیان زیبایی و عظمت موسیقی بازی.همانگونه که قبلا اعلام شده بود برای ساخت موسیقی این بازی از بزرگترین ارکستری که تاکنون برای ساخت موسیقی یک بازی استفاده شده،بهره برده شده و ترک های بسیار زیبا و حماسی در متن بازی گنجانده شده اند که بنا بر شرایط بازی تغییر میکنند و از یک موسیقی بسیار زیبا و دلنشین در محیط های خلوت و زیبای بازی تا موسیقی با ضرب تند در مبارزات متغیر است.در کل بهترین ویژگی این بازی موسیقی زیبای آن است.

 

در پایان این بازی به نحو چشمگیری شکست خورده و در هم و برهم است که بی نظمی و مشکلات عدیده ای در آن دیده می شود.با نداشتن شفافیت،جذابیت و دوری از المان های جذاب سلف خود تمامی انتظارات طرفداران خود را بر هم زد و باید دید MercurySteam برای آینده این فرنچایز چه چیزی در نظر دارد.

 

Lords of Shodow 2

Lords of Shodow 2

 

سیستم مورد نیاز:

Castlevania: Lords of Shadow 2 Minimum System Requirements

  • OS: Windows XP 32-bit
  • CPU: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.8 GHz
  • RAM: ۲GB System Memory
  • GPU: Nvidia GeForce 8800 GTS 512MB or AMD Radeon HD 4770
  • GPU RAM: ۵۱۲ MB VRAM
  • DX: DirectX 9.0c
  • HDD: ۱۰GB available hard drive space
  • Control: Keyboard and mouse
  • Castlevania: Lords of Shadow 2 Recommended System Requirements
  • OS: Windows 7 32-bit Edition and upwards
  • CPU: ۲٫۴ GHz Core 2 Quad Q6600 or 2.6GHz AMD Athlon II X4 620
  • RAM: ۲ GB System Memory
  • GPU: Nvidia GeForce GTS 250 1GB or AMD Radeon HD 6570 1GB
  • GPU RAM: ۱۰۲۴ MB VRAM
  • HD: 10GB hard drive space
  • Control: Gamepad recommended

Castlevania: Lords of Shadow 2


سازنده: MercurySteam
ناشر: Konami
سبك بازي: اکشن-ماجراجویی
پلت فرم ها: PC, PS3, XBOX360
60%

داستان سرايي

100%

موسیقی و صداگذاری

70%

گرافیک و جلوه های بصری

50%

گیم پلی و روند بازی

امتياز گيم ايران
6
امتياز جهاني
6.5
ورود به سايت
تبلیغات در گیم ایران
شبكه تبليغات

به جمع کاربران ویژه بپیوندید

تعداد نوشته ها: 31

نوشته شده توسط : « »

نویسنده باز نشسته/

عضويت در خبرنامه سايت

 ۱۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.


  1. رسول كريمي می‌گه:

    عالیه امیر رضا جان خداقوت

    پاسخ

    امیررضا صفایی: پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۵۶:


    خواهش میکنم اختیار دارید

    پاسخ

  2. mehan می‌گه:

    این بازی سبکش open world هست یا …؟

    پاسخ

    امیررضا صفایی: پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۲ ۲۳:۵۵:


    سلام.مراحل بازی بصورت خطی هستند اما امکان دسترسی به بخش های نقشه که قبلا در آنجا بوده اید فراهم است.اما در کل بسیاری از المان های استاندارد Open World در آن وجود ندارد پس با قطعیت نمیشه گفت open world کامل است

    پاسخ

  3. Avesta می‌گه:

    من بازی رو فتح کردم ولی داستانش رو خیلی خوب متوجه نشدم. لطفاً امکان داره مانند نسخه قبلی داستان نسخه دوم رو خلاصه وار بگید؟ سوأل دومم اینه که آیا قسمت های دیگری از این بازی ساخته میشه؟ باتشکر

    پاسخ

    امیررضا صفایی: پاسخ در تاريخ اسفند ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۲۲:۲۵:


    سلام.داستان بازی در ابتدا قبل از نسخه mirrors fate و بعد از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد.گابریل پس از نوشیدن خون لاورا و قرار گرفتن در معرض قدرت هیولای فراموش شده تبدیل به دراکولا میشود و در قصر کارمیلا به زندگی ادامه میدهد.در ابتدای بازی انجمن برادران روشنایی به قصر وی حمله ولی شکست میخورند و این شکست باعث می شود به پسر گابریل که وی از وجود او آگاهی ندارد به دروغ بگویند پدرش دلیل قتل مادرش بوده است.trevor پس از مبارزه با گابریل کشته می شود ولی گابریل در آخرین لحظات خون خود را به او میخوراند ولی trevor به هر حال می میرد.گابریل برای انتقام از برادران روشنایی خون آشامهای خود را برای حمله به مقر این نیرو میفرستد و همسر trevor در این حمله کشته شده و پسرش سایمون به کوهستان سفید پناهنده می شود.سالها بعد سایمون پس از تبدیل شدن به مبارزی قوی برای کشتن گابریل راه میفتد و پدرش هم که تبدیل به خون آشام شده و از خواب چند ده ساله برخواسته به وی کمک میکند تا گابریل را بکشند.آنها به ظاهر موفق می شوند و گابریل را میکشند.گابریل پس از قرن ها از خواب مرگ بر میخیزد و متوجه می شود شهری بر روی بقایای قلعه اش بنا شده.سپس زوبک از راه میرسد و وی را از تهاجم قریب الوقوع شیطان از جهنم آگاه می کند.به دلیل داشتن عذاب وجدان ناشی از مرگ همسر و فرزند و دردهای داخلی،گابریل که فناناپذیر است میخواهد به فناناپذیری خود پایان دهد و بشر را نیز از شر شیطان نجات دهد.وی همچنین برای این راه باید قدرت های از دست رفته خود را نیز پس بگیرد.پس از مبارزات فراوان با نیروهای شیطان که قصد نابودی بشر با گازی شیمیایی دارند trevor از پدرش درخواست میکند که سه قطعه آینه سرنوشت را برایش بیابد.گابریل متوجه می شود که آگروس،برادر pan که قصد انتقام دارد آینه ها را دارد.گابریل دو قطعه را از وی بدست میاورد ولی مکتن نسخه سوم نامشخص است.در موقع جستجو برای یافتن آخرین قطعه گابریل با آخرین نفر از خاندان خودش بنام victor مواجه می شود و مشخص می شود که ویکتور آخرین قطعه از آینه سرنوشت را دارد.سرانجام گابریل و پسرش آینه را تکمیل میکنند تا گذشته مبهمش را بفهمد.با کمک آینه آنها به قلعه گابریل بر میگردند و نیمه تاریک وجود گابریل تبدیل به غولی مشود.پس از شکست او گابریل بالهای خودش را هم پس میگیرد.با شکست دادن نیمه تاریک وجودش،روح tervor آزاد شده و به مادرش باز میگردد.گابریل به زمان حال بر میگردد تا دومین پیرو شیطان را بیابد(اولین پیرو رایزا بود که تسخیر شد) پس از شکست دومین پیرو که Nergal Meslamstea نام دارد زوبک به وی میگوید آخرین پیرو یک رهبر مذهبی است که در یک صومعه مخفی شده.گابریل و بادی گارد زوبک با هم به صومعه میرسند ولی بادی گارد گابریل راناتوان کرده و به گذشته می فرستد.در آنجا گابریل حافظه اش را باز میابد و میفهمد وی پس از شکست دادن شوالیه طلایی(در اول بازی) با پسرش tervor که اینک به خون آشام تبدیل شده(بعد از کشته شدنش) با وی مبارزه نموده بود.پس از این مبارزه گابریل شکست خورده بود ولی پسرش چون میدانست اگر پدرش بمیرد شیطان و زوبک از روح وی سواستفاده میکنند وی را احیا می کند ولی گابریل پس از سالها از خواب برمیخیزد.پس از این وقایع زوبک سلاح خون آشام کش را در اختیار گابریل میگذارد.گابریل متوجه می شود بادی گارد زوبک در واقع پسرش است.گابریل و پسرش trevor با هم متحد شده علیه شیطان به پا بر میخیزند ولی شیطان tervor را تسخیر و او را دوباره مجبور با جنگ با پدرش میکند اما سرانجام شکست خورده ولی پسرش هم کشته می شود.گابریل پسرش را احیا میکند.با شکست شیطان ماموریت گابریل تمام شده و ویاز طریق آینه به قصر خود باز میگردد تا در آنجا در آرامش بمیرد.پایان.(ببخشید اگه در هم شد چون یه جاهاییش درست یادم نبود.در ضمن با توجه به داستان و شکست بازی از نظر نقد ها بعیده که نسخه بعدی براش بیاد)

    پاسخ

    Avesta: پاسخ در تاريخ اسفند ۱۸ام, ۱۳۹۲ ۱۴:۴۲:


    خیلی ممنون ولی در این بازی هدف زوبک زیاد مشخص نبود، اول از دراکولا میخواد شیطان رو نابود کنه بعد خودش جلوش رو میگیره. در کل داستان بازی خیلی درهم و برهمه مخصوصاً ایده بیدار شدن گابریل در قرن ۲۱! تو گیم پلی هم دو موردش خیلی برام ازار دهنده بود یکیش همونطور که شما بیان کردید تناسخ پرنس تاریکی به موش برای پنهان شدن از دشمنان و دیگری هم مانندنسخه قبل مشکل پر کردن نوار سلامتی و همچنین قدرت CHAOS و VOID

    پاسخ

    رضا عطایی: پاسخ در تاريخ اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۲ ۱۹:۴۸:


    ببخشید ولی فکر کنم یه اشتباهی کردید یا شایدم من اشتباه می کنم. پسر گابریل اصلا باهاش نمی جنگه ازش کمک می خواد و بهش می گه که “پادشاه جهنم(که در اخر بازی کشته میشه و اسمش رو یادم نمیاد) قراره که دوباره بازگرده” و پدرش می گه که “و فقط من می تونم و باید شکستش بدم. باشه پس من باید دوباره دنیا رو از دست شیطان نجات بدم!” ولی پسرش بهش می گه که “نه چون اگه اونو بکشی زوبک قدرت میگیره و تو رو می کشه.” و یه نقشه می کشه و به پدرش میگه:”من با این شمشیر قلبت رو سوراخ می کنم و اینطوری قدرتت از بین می ره و زوبک نمی فهمه که تو زنده ای و شیطان هم زود ظهور می کنه، بعد تو از خواب بیدار می شی و قدرتت رو پس می گیری و می تونیم دو تا شونو گیر بندازیم و باهم بکشیم.” گابریل هم قبول می کنه و بعد پسره شمشیرو فرو می کنه توی قلبش و در صحنه ای بسیار غمناک گابریل به پسرش می گه:” پسرم کی دوباره می بینمت؟ کی دوباره اینا رو به یاد میارم؟” بعد پسره دستش رو میزاره روی شونه ی پدرش و می گه:”وقتی دوباره دستم رو روی شونه ی تو بزارم.” و بعد گابریل به خواب فرو میره. و در کلیسا وقتی دوباره پسرش دستش رو روی شونه ی گابریل، گابریل همه چی یادش میاد. و بعدش هم که نقششون با شکست مواجه می شه چون فقط زوبک میاد و شیطان مکان ظهورش رو عوض می کنه.
    حالا من داستان رو از روی خود بازی گفتم اگه اشتباه بود ببخشید!

    پاسخ

    امیررضا صفایی: پاسخ در تاريخ اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۲ ۱۹:۵۳:


    سلام مبارزه گابریل با پسرش و نوش مربوط به بازی castlevania:mirror of fate بود که ابتدا برای ۳ds و سپس بصورت hd برای ps3 اومده که در ابتدای lords of shodow 2 بهش اشاره شد توی یه cutscene

    پاسخ

    Avesta: پاسخ در تاريخ اسفند ۲۱ام, ۱۳۹۲ ۰۱:۴۸:


    ولی ای کاش داستان بازی برای دوران معاصر ما نبود و همچنان مربوط به دوره ی قرون وسطی یا حدقل کمی جلوتر بود چون در این صورت بازی بیشتر حال و هوای خون اشامی داشت و بیشتر از عظمت قلعه ها و همچنین طبیعت و جنگل ها لذت می بردیم از همه مهمتر جای گرگینه ها هم در این بازی خالی بود. ودرباره دراکولا اون چه پرنس تاریکی ای بود که هر کی سر میرسید باهاش درگیر میشد اگه تو این بازی چند تا یونیت داشتیم بیشتر بهمون لذت میداد

    پاسخ

  4. جاوبد می‌گه:

    با سلام نقد جالبی بود ولی خوب و منصفانه نبود…
    برادر عزیز شما مطمئنن بازی رو بازی کردی…من به شخصه قبل از این بازی DMC رو خدای Hacak & Slash میدونستم…ولی با این بازی نظرم عوض شد…شما رو چه حسابی از گیم پلی بازی ایراد میگیری…این که مثل نسخه اول آسون ضربات Dodge نمیشن یا Break نمیشن نقطه ض

    پاسخ

  5. جاوبد می‌گه:

    عف بازی به حساب میاد؟؟ این که دشمنا بیشترنو شما نمیتونی جلوی حمله همه رو بگیری خودش یه چالش به حساب میاد…در ضمن قسمتای مخفی کاری هم ب نوبه خودش عالی کار شده…نسخه اول فقط میرفتی جلو میکشتی…باور کن اگه نخه اولو بازی کرده باشی میگی در برابر این بازی چرته…چون بعد ۱ ساعت از بازی زده میشدی…شما فقط از گیمپلی بازی ایراد گرفتی…درسته این بازی بازی ضعیفی نسبت به هم رده هاشه…ولی تو تنها جایی که نقطه قوت داره همین گیم پلی عالیشه…داستانم که حرف نداره…طراحیه باس ها و دشمنان بازی خیلی عالی کار شده…بر خلاف DMC که فقط با یه کیسه آشغال مبارزه میکنی!! گرافیکو صدا گذاریم تو این بازی به نوبه خودش عالی بوده…فقط صدای خود گبریل هست که میتونه رضایت بخش نباشهع…هر چی باشه دراکولایی گفتن 😀 خواهشن قبل نقد یه بازی یا سری بازی اون رو به اتمام برسونین که اینجوری مورد کوبش قرار نگیره…من به سایتای خارجی کاری ندارم…هر گیمری باید خودش با بازی حال کنه…نه سایتای گیم اسپاتو یورو گیمر و و… من به شخصه از این بازی لذت بردم…به همه دوستانم پیشنهاد میکنم امتحانش کنن برای یک بار ضرر نمیکنن

    پاسخ

  6. ahmad می‌گه:

    بازی باحالی بود تمامش کردم اما تو بخش دفاع با شمشیر و سلاح بد کار کردن.

    پاسخ

  7. بعد 13 سال پشت بازی نشینی می‌گه:

    شما اسم این رو بازی میزارید باکلی خوشونت اون صحنه چی بود که میاد جلو پدر و مادر دختره رو می خوره این جا خون دوتا آدم بیگناه رو میریزه بعد میاد بشریت رو نجات بده من که با اون صحنه از بازی مواجه شدم رفتم خودم رو چسبوندم به اونطرف دیوار تا بمیرم خیلی بازی چندشی بود خیلی هم صحنه داشت شما چطور اصلا راجع به این بازی بحث می کنین اون شیطانی رو هم که آخرش می کشه satan بود همون ابلیس که خدا لعنتش کنه و داستانش سرتاسر خرافی و ضد مذهب بود اونجا که دراکولا دعا می کنه و با دعاش میزنه اون همه سرباز رو نابود می کنه تن مسیحی های اونجلیس رو می لرزونه ما که مسلمونیم حد اقل بازی رو درست نقل کنیم

    پاسخ






تمامي حقوق مطالب و تصاوير نزد اين وب سايت محفوظ بوده و هر گونه کپی بردار (شامل مطالب ، تصاویر و تمامی عناصر) از آن در وب سايت ها و وبلاگ ها و نشريات غیر مجاز بوده مگر به رضایت کتبی مسئولین سایت

 

طرح قالب ، رنگ بندي ، چينش عناصر و طراحي كلي ان براي گيم ايران محفوظ بوده و كپي برداري از قالب جرم محسوب شده و از طريق پليس فتا پي گيري ميشود

Copyright © Game-Iran.com