صفحه اصلي


امروز : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵

اينجا هستيد: گيم ايران » فناوري ها و مقالات » اخبار و مقالات » اخبار بازی ها » Gamescom 2014: عمر خورشید برای دیدن همه No Man’s Sky کفاف نمی دهد.


Gamescom 2014: عمر خورشید برای دیدن همه No Man’s Sky کفاف نمی دهد.

همچنان که مراسم Gamescom 2014 پیش می رود، در حالی که پیش نمایشی از عنوان No Man’s Sky (که قرار است در سال ۲۰۱۵ برای PS4 و سپس برای پلتفورم PC نیز منتشر شود.) به نمایش گذاشته شد بنیان گذار شرکت Hello Games، آقای Sean Murray توضیحاتی نیز در باره ی گستردگی ایحاد جهانی نظام مند برای بازی پرداخت پرداخت.

 

در روز های اولیه ساخت بازی، تیم سازنده از یک فرمت متغیر های ۳۲-بیت برای ایجاد سیارات درون بازی استفاده می کرد، و این در آن زمان خیلی زیاد بود، چون همانطور که میدانید اگر نوع متغیر در برنامه نویسی، اعدادی از نوع فرمت ۳۲ بیت انتخاب شود، گستردگی آن بسیار فراوان خواهد بود؛ در این جا بود که آقای Sean به تیم سازنده گفت: “اگر در کاوشگری کامل در دنیای بازی، به هر سیاره فقط یک ثانیه هم اختصاص بدهیم، باز هم ۴ تا ۵ هزار سال در دنیای واقعی طول خواهد کشید تا تمام شود.”

 

به هر حال تیم سازنده به این حد قانع نشدند و تصمیم گرفتند که حتی دنیای بازی را گسترده و گسترده تر کنند. نظر کارشناسان بر این بود که هیچ راهی برای این که جهان بازی No Man’s Sky واقعا نامحدود باشد وجود ندارد، چون هر فناوری و تکنولوژی محدودیت های خودش را دارد؛ اما Sean Murray در پاسخ به این مسئله Hello Games را وادار کرد که فرمت اعداد مربوطه به برنامه نویسی بازی را از ۳۲-بیت به ۶۴-بیت تغییر دهند. حال که با انجام این کار وسعت جهان بازی دو برابر می شود، به گفته Sean Murray اگر کاربران برای گشتن تمام کهکشان فقط ثانیه به هر سیاره را اختصاص دهند، ۵ میلیارد سال واقعی طول خواهد کشید در این صورت اگر نسل در نسل هم به انجام کار ادامه بدهیم باز هم موفق نخواهیم شد چون عمر خورشید ۴٫۶ میلیارد سال دیگر تخمین زده شده است.

 

طبق آنچه که ما از این عنوان تا به حال میدانیم، این بازی دیگر کارش از Open-World گذشته و اکنون باید آن را یک بازی Open-Universe دانست، چرا که روند بازی محدود به سطح یک سیاره و اجرام آسمانی اطرافش نیست بلکه صحبت از یک کهکشان  بسیار گسترده است. با وجود این که چیز چندان جدیدی نسبت  به E3 در Gamescom 2014 از این بازی نشان داده نشد، Sean Murray قبل از ترک جایگاه گفت: “به زودی شاهد خیلی بزرگی خواهید بود.”

ورود به سايت
تبلیغات در گیم ایران
شبكه تبليغات

به جمع کاربران ویژه بپیوندید

تعداد نوشته ها: 52

نوشته شده توسط : « »

خیلی علاقه مند به بازی های استراتژیکی، اکشن و تا حدی واقعگرایانه هستم. زندگی یک بازی است با میزان Difficulty حدود Legendary و بدون Checkpoint و قابلیت Save و Reload. برای این که از پس این بازی بر بیاییم باید از قبل تمرین کرد.

عضويت در خبرنامه سايت

 ۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است.


  1. redwolf می‌گه:

    یا ابلفضل!!!
    بعد ینی میشه روی سیاراتش پا گذاشت یا بازیش فقط سفینه ایه؟

    پاسخ

    فرشاد خرمی: پاسخ در تاريخ شهریور ۱ام, ۱۳۹۳ ۱۸:۵۲:


    میشه رو سیارات پا گذاشت و کاوشگری کرد، تریلر بازی مربوط به E3 امسال رو در همین سایت میتونید مشاهده کنید.

    پاسخ

  2. arash می‌گه:

    تاریخ دقیق انتشارشو نمیدونین کی هستش ؟

    پاسخ

    فریبرز هاشمی: پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۳ ۱۸:۳۸:


    دقیقش رو نمیدونم ولی برای سال ۲۰۱۵ مثل اینکه قراره بیاد.

    پاسخ


شما نیز به جمع هوادارن گیم-ایران در فیس بوک بپیوندید. Facebook.com


.:: ارسال دیدگاه



كاربر محترم، ايميل شما منتشر نخواهد شد ، لطفا ادرس صحيح ايميل خود را بنويسيد

مقررات بخش نظرات :
1- از ارسال نظرات پي در پي خوداري كنيد و منتظر پاسخ كاربران و يا نويسنده باشيد.
2- فقط به نظرات فارسي پاسخ داده خواهد شد و نظرات فينگليش پاسخ داده نميشود.
3- لطفا در مقدار و ميزان سوالات خود در بخش نظرات زياده روي نفرماييد.
4- لطفا به كاربران و مسئولان سايت بي احترامي نكنيد و در صورت مشاهده پي گيري خواهد شد.
5- لطفا نظر و سوال خود را در بخش مناسب ارسال نماييد در غير اين صورت پاسخي نخواهيد داشت.
6- سوالات خارج از بحث خود را ميتوانيد از قسمت تماس باما از بالاي سايت ارسال كنيد.







تمامي حقوق مطالب و تصاوير نزد اين وب سايت محفوظ بوده و هر گونه کپی بردار (شامل مطالب ، تصاویر و تمامی عناصر) از آن در وب سايت ها و وبلاگ ها و نشريات غیر مجاز بوده مگر به رضایت کتبی مسئولین سایت

 

طرح قالب ، رنگ بندي ، چينش عناصر و طراحي كلي ان براي گيم ايران محفوظ بوده و كپي برداري از قالب جرم محسوب شده و از طريق پليس فتا پي گيري ميشود

Copyright © Game-Iran.com